ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!






Το καλοκαιρακι περασε εδω και καιρο αλλα παντα ειναι στην καρδια  μου!!!!Σκεφτηκα λοιπον να σας δειξω καποια εργα που εφταξα επειδη μου το ζητησε η φιλη Ιωαννα!!! Μου εφερε μια μερα ενα γυαλινο μεγαλο βαζο για να βαζει καραμελες και με παρακαλεσε να το αλλαξω.Μαζι με το βαζακι ειδα να βγαινει απο τη σακουλα μια λεπτη μεταλλικη κορνιζα και τρια μαυρα καδρακια με τζαμι (αυτα απ το μεγαλο πολυκαταστημα για να μην κανω και διαφημιση)''Τι ειναι ολ αυτα?''της ειπα.''Αννουλα σε παρακαλω κανε οτι θες μ αυτα.Δεν ξερω πως να τ αλλαξω''''Ιωαννα μου" της ειπα ''εχεις κανει κι εσυ  μαθηματα ντεκουπαζ !!Δεν θες να δοκιμασεις να τ αλλαξεις ?''''Ελα σε παρακαλω!!σου εχω εμπιστοσυνη κανε οτι νομιζεις!!'' Το βαζο το ηθελε οπως σας ειπα για καραμελες,την κορνιζα για ενα κοριτσακι και τα καδρακια για το δωματιο του γιου της που ειναι ναυτικος!!Τους αλλαξα τα φωτα οπως μπορειτε να δειτε!Στο βαζο εβαλα χαρτοπετσετα με decoupage και παστα διαμορφωσης.Λιγη βαμβακερη ελαστικη δαντελα στο στομιο και ετοιμο!!Στην παιδικη κορνιζα εβαλα γαζα που σκληρυνα στην ατλακολ,λουλουδια απο υφασματα,καμμενα στις ακρες και χαντρουλες στο κεντρο.Οσο για τα καδρακια εφτιαξα τρεις βαρκουλες απο ξεβρασμενα ξυλα που ειχα μαζεψει απ τη θαλασσα ,για πανι εβαλα γαζα και τα ζωγραφισα με ακρυλικα να μοιαζουν σαν παλια!!!Ελπιζω να σας αρεσαν!!Η Ιωαννα χαρηκε πολυ!!Ιωαννα μου σ ευχαριστω και παλι για την εμπιστοσυνη σου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου